Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

Denna kan jag inte undanhålla er ...

Av riesling - 14 oktober 2010 15:28


Nedan kontaktannons kan jag inte undanhålla er - ni bara måste få bli berikade med den (för övrigt hittad under kvinna söker kvinna.):


”25-årig, kärlekskrank, fundersam,

bohemisk, naturälskande kvinna letar

efter en tjej som uppskattar det na-

turliga. Längtar efter egna barn

och får. Hund ingår.”


Och får? Och får???

Jag köper det andra som står där, men det är inte ofta jag har hört någon längta efter får

 
 
jeppehegersten

jeppehegersten

15 oktober 2010 10:56

Hmmm, kanske borde rubriken på hennes annons vara "kvinna söker får" ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

riesling

15 oktober 2010 12:40

Hahahahahahahahaha ....

 
kiia

kiia

15 oktober 2010 13:14

Får får får, näjj får får Lamm :) hahahah.... Jaja, mycket ska man höra innan öronen trillar av!

http://MizzModig.bloggplatsen.se

riesling

15 oktober 2010 13:39

LOL, visst är det så.

 
F

F

16 oktober 2010 21:48

hon kanske menar lammkött. Eller fårskalle.

http://dagligdags.blogg.se

riesling

18 oktober 2010 10:32

LOL!!!!

 
Martina

Martina

18 oktober 2010 08:53

Jo men hade det varit en man hade jag nog nappat, hon tänker sig väl att bo på landet och ha egna får och sådär, kanske en hönsgård att gå och plocka frukostäggen ur en lördagsmorgon.
Jag tycker det låter bra, fast enligt mig saknar hon en ganska trevlig kroppsdel.......


ang. Lars.
Överreagerar jag, jag ÄR kanske ganska bekräftelseberoende ?
Men man tycker ju att han borde reagera iallafall på NÅGOT.....

http://anitram.bloggplatsen.se

riesling

18 oktober 2010 12:24

Javisst, hon saknar den där roliga, intressanta kroppsdelen som man ka ha så mysigt och skojigt med ...
Vad gäller det där med får så har ju du en väldigt rumsren och vacker förklaring på vad hon skulle kunna mena ;-) och den köper jag rakt av.
Vad gäller L. så verkar han inte bry sig tillräckligt om dig för att du ska slösa hela vackra, underbara dig på honom??

 
Vikki

Vikki

19 oktober 2010 21:27

Barn och får, same shit different name?

http://vickileh.bloggagratis.se

riesling

20 oktober 2010 13:48

Jättemycket LOL!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesling - 16 februari 2012 18:03

  Jag har precis lärt mig hur jag kan få bilder från min mobil att ”hoppa in i” min dator så nu måste jag visa ett porslin som jag hittade på jobbet.   Det var en dag när jag stod vid kaffeapparaten och väntade på att kaffet skulle ...

Av riesling - 15 februari 2012 14:11

  Jag har en dotter hemma som blir 16 år i maj. Tonåringar kan vara väldigt upptagna av sig och sitt och ha ett väldigt ensidigt och enkelspårigt och kortsiktigt perspektiv. Hemma hos mig är det jag och mina två barn som bor och eftersom jag är h...

Av riesling - 14 februari 2012 20:39

  Under min säng har jag två stycken förvaringslådor. Ni vet såna där vita IKEA-lådor i plast som sväljer en hel del? Jag har mina skor i de lådorna under min säng.   Nu har jag under några nätter blivit störd av ljudliga viskningar från de där...

Av riesling - 14 februari 2012 16:24

  Jag kan egentligen bara skicka den här som repris just idag. Fortfarande lika aktuell och sann.   Med risk att låta som en sur bittersugga utan någon slags glädje I livet så måste jag ändå få lov att trumpeta ut: Vad ÄR det som är så speciell...

Av riesling - 13 februari 2012 19:06

  Det kan inte bara vara jag som har en tonåring vars rum ser ut som om jag stiger in i ett hem av en Horrible Hoarder ...??   Min 16-åriga dotters rum ser inte ut att höra hemma i min lägenhet. Det ser ut som om det bor någon därinne som aldri...

Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards