Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Ytterligare några kontaktannonser ...

Av riesling - 18 oktober 2010 10:50


Jag satt i helgen och letade efter intressanta kontaktannonser och hittade följande:


”Jag söker en tjej med talfel eller

annat lättare handikapp. Jag är

en lugn och förstående kille, 54

år. Du är ca 40-50 år, normal-

byggd och rökfri, gärna Jönkö-

ping, Tranåstrakten, men alla

seriösa kan svara, jag är flyttbar.”


Ehhhh … What?! Varför vill han ha en tjej med lättare handikapp ex. talfel? Varför? För att han har något lätt handikapp själv? För att det är lättare att kväsa någon som inte är eller känner sig perfekt. Han är ju dessutom helt inne på att kunna flytta om det blir seriöst så han måste vara helt inne på att det ska vara något handikapp med i bilden. Vill han känna sig duktig? Jaja, det finns alla sorters fetischer …



”Vänskap med söt, trevlig tjej,

gärna utländska, asiatiska eller

persiska, i Sthlm, sökes av 46-

årig kille.”


Vad är det för skillnad på utländska och asiatiske eller persiska??!?

Jasså, är det bara söta tjejer från Asien eller Persien som är bra vänner? Va? Va? Va? Pff …

Vänner, my ass … Varför är det då viktigt att de är söta?



”Pigg och fräsch kille från Sthlm

söker dig tjej som har båda föt-

terna på jorden och med skinn på

näsan. Du är nöjd med ditt yttre

och inre och är vän med vatten

och tvål.”


Men vafa … Vad är det för lurkiga tjejer han har träffat innan, då?!?



Söker du Carina från Örebro?

Hårfrisör, sågs på Spine Center.

Fika?”


Jag hittade denna under efterlysning och blir inte klok på den. Är någon som söker Carina? Eller är det Carina som söker någon? Ju mer jag läser desto mer verkar det som om Carina är desperat och undrar om någon, någon i hela världen, söker efter henne. Stackars Carina …


 
 
Ellen

Ellen

18 oktober 2010 14:44

Ha ha ha..ja det finns att många underliga annonser..

O som grädde på moset är när du skriver kommentarer till det...du är så duktigt på ditt skrivande o ja kan inte låta bli att småle o ibland så får dina kommentarer mig att skratta högt...

Längtar tills nästa annons..=0)

Kram o ha en bra dag

http://jagochlivet.bloggagratis.se

riesling

18 oktober 2010 15:21

Tack!!
Vad glad jag blir!
Då kommer det fler annonser inom kort bara för att du ber så snällt ;-)

 
F

F

18 oktober 2010 16:01

hur går det med ditt dejtande då??

http://dagligdags.blogg.se

riesling

18 oktober 2010 17:10

Det är inte speciellt aktivt, mitt dejtande ...
Jag undrar varför? ;-) Jag menar, när jag finns här? Alldeles underbar och fortfarande alldeles ledig? För det kan ju inte vara så att jag är alldeles kräsen ... :-)

 
F

F

18 oktober 2010 17:40

liggandet då?

http://dagligdags.blogg.se

riesling

18 oktober 2010 18:06

Behöver du ens fråga ...

 
kiia

kiia

22 oktober 2010 21:15

HaHHAHA... *Gapskratt*.... man undrar ju ibland va folk tänker med ? :P

http://MizzModig.bloggplatsen.se

riesling

23 oktober 2010 09:12

Eller hur ...?!?!?!?!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesling - 16 februari 2012 18:03

  Jag har precis lärt mig hur jag kan få bilder från min mobil att ”hoppa in i” min dator så nu måste jag visa ett porslin som jag hittade på jobbet.   Det var en dag när jag stod vid kaffeapparaten och väntade på att kaffet skulle ...

Av riesling - 15 februari 2012 14:11

  Jag har en dotter hemma som blir 16 år i maj. Tonåringar kan vara väldigt upptagna av sig och sitt och ha ett väldigt ensidigt och enkelspårigt och kortsiktigt perspektiv. Hemma hos mig är det jag och mina två barn som bor och eftersom jag är h...

Av riesling - 14 februari 2012 20:39

  Under min säng har jag två stycken förvaringslådor. Ni vet såna där vita IKEA-lådor i plast som sväljer en hel del? Jag har mina skor i de lådorna under min säng.   Nu har jag under några nätter blivit störd av ljudliga viskningar från de där...

Av riesling - 14 februari 2012 16:24

  Jag kan egentligen bara skicka den här som repris just idag. Fortfarande lika aktuell och sann.   Med risk att låta som en sur bittersugga utan någon slags glädje I livet så måste jag ändå få lov att trumpeta ut: Vad ÄR det som är så speciell...

Av riesling - 13 februari 2012 19:06

  Det kan inte bara vara jag som har en tonåring vars rum ser ut som om jag stiger in i ett hem av en Horrible Hoarder ...??   Min 16-åriga dotters rum ser inte ut att höra hemma i min lägenhet. Det ser ut som om det bor någon därinne som aldri...

Presentation


Alla ni som har problem - Ha inte det!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

riesling


Ovido - Quiz & Flashcards